NewsRecenzja
NewsArtykuł

Platinum Games wyjaśnia pomyłkę – Astral Chain nie był zaprojektowany jako trylogia

Wczoraj opublikowaliśmy wpis, w którym pisaliśmy o wywiadzie Takahisa Taury…

27 czerwca 2019

Wczoraj opublikowaliśmy wpis, w którym pisaliśmy o wywiadzie Takahisa Taury dla IGN Benelux. Taura rzekomo poinformował, że Astral Chain było projektowane jako trylogia – okazuje się, że nie jest to prawda, a całe zamieszanie zostało wywołane przez tłumacza IGN, który błędnie zrozumiał słowa reżysera Astral Chain.

 

Takahisa Taura dowiedział się o pomyłce i postanowił ją naprostować. Twórca nie mówił o Astral Chain jako pierwszej części trylogii, chodziło mu tylko o to, że ma wystarczająco dużo pomysłów, które mogłyby zostać wykorzystane do ewentualnej produkcji kolejnych części gry.

 

 

 

Źródło: https://mynintendonews.com/2019/06/27/platinum-games-clarifies-and-says-astral-chain-wont-be-a-trilogy/

 


Redaktor

Ruqer

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *