Dead Mage oraz wydawca 11 bit studios ogłosili dzisiaj przełożenie premiery gry Children of Morta na konsolę Nintendo Switch. Pierwotnie produkcja miała pojawić się na Switchu 15 października, lecz została ona zmieniona na 20 listopada.
Oto pełne oświadczenie twórców nt. przesunięcia premiery Children of Morta pochodzące z Twittera:
Dear Family,
we have an important announcement to make: Children of Morta for Nintendo Switch needs another month.
Thank you for your understanding and patience. 💜 pic.twitter.com/4PolHoToZN
— Children of Morta (@ChildrenOfMorta) October 7, 2019
Poświęcenie 5 lat na tworzeniu gry jest męczące. Poświęcając 5 lat na tworzeniu gry, a następnie jej opóźnieniu – to jest po prostu brutalne – ale kiedy dążysz do doskonałości i wiesz, że jest ona w zasięgu ręki, to po prostu to robisz. I tak właśnie jest w przypadku Children of Morta dla Nintendo Switch. Jakość ponad wszystko. Społeczność graczy może wybaczyć nam opóźnienie, ale nie wybaczy nam gry, która nie działa idealnie. Ponieważ zapewnienie najwyższej wydajności jest naszym największym priorytetem, po prostu przesuwamy grę na 20 listopada. Wersje Xbox One i PlayStation 4 będą dostępne zgodnie z planem 15 października.
Nie ma miejsca na kompromisy w zakresie jakości. Dla graczy oznacza to nieco więcej czasu oczekiwania – dla nas więcej ciężkiej pracy, którą chętnie podejmujemy. Ponieważ ostatecznie wszyscy mamy ten sam cel – fantastyczną grę.