Do premiery The Outer Worlds na Nintendo Switch pozostało już tylko kilka dni. Opóźnione wydanie względem innych platform jest związane głównie z faktem, że zespół Obsidian oraz Virtuos poświęcił dużo czasu, aby zapewnić odpowiednią jakość gry. Jeśli jesteś ciekaw kilku kluczowych informacji jeśli chodzi o techniczne aspekty tegoż portu mamy dla ciebie sporo ciekawego materiału.
Wydawca Private Division ujawnił, że mający premierę już 5 czerwca port The Outer World na Nintendo Switch będzie celował w 30 FPS z rozdzielczością 720p dla trybu przenośnego i 1080p dla trybu telewizyjnego.
Kierownik produkcji Eric DeMilt, w wywiadzie dla Nintendo Everything, stwierdził, że Switchowe wydanie ich produkcji będzie obsługiwać sterowania za pomocą czujnika żyroskopowego. Ma to poprawić celność na przenośnej konsoli Nintendo i ogólną „grywalność” tego tytułu. Dodał on także, że studio jest „bardzo zadowolone” z produktu końcowego pod względem wyglądu i gry na hybrydowej konsoli Nintendo, biorąc pod uwagę wyzwania techniczne, które stały przed ekipą. Producent gry dodał:
Przeniesienie gry z tysiącami zasobów zaprojektowanych do ładowania i wyświetlania na komputerach i konsolach obecnej generacji z mocą wyświetlania w rozdzielczości 4k sprawiło, że transmisja strumieniowa i wierność wizualna stanowiły wyzwanie dla konsoli przenośnej.
Na koniec mamy dla was ważną odpowiedź, na często zadawane nam pytanie. Możemy potwierdzić, że The Outer Worlds w edycji na Nintendo Switch obsługuje nasz ojczysty język!