NewsRecenzja
NewsArtykuł

Cross-play w Paladins został opóźniony

Niecały miesiąc temu pisaliśmy o tym, że Cross-Play w Paladins…

9 stycznia 2019

Niecały miesiąc temu pisaliśmy o tym, że Cross-Play w Paladins z Xboxem oraz PC będzie wprowadzony wraz z łatką 2.01. Niestety twórcy postanowili przesunąć zaimplementowanie rozgrywki międzyplatformową i obiecują, że pojawi się ona w kolejnej łatce – 2.02. Na stronie Paladins możemy znaleźć taką informację:

 

„Praca nad rozgrywką międzyplatformową i dzielonymi postępami była niezwykle ekscytująca. Obecnie skupiamy się na udostępnieniu tej funkcji wszystkim graczom, ale nie chcemy popełnić przy tym jakichś błędów.

W 2019 r., zamierzamy dołożyć wszelkich starań, by nasze aktualizacje były jak najlepsze. Chcemy wydać je w dobrym stanie, nie spieszyć się, a ten nowy krok do przodu wymaga trochę więcej czasu. Chcemy upewnić się, że poniższe wprowadzane funkcje międzyplatformowe będą działać jak należy:

-Czat głosowy dla każdego gracza w drużynie, niezależnie od platformy
-Matchmaking oparty na wybranym typie sterowania (mysz+klawiatura lub kontroler), niezależnie od platformy
-Wspieranie klawiatury+myszy na Xbox
-Międzyplatformowa lista graczy

Spodziewamy się, że uda nam się wprowadzić wszystkie te funkcje i wydać je na Xbox, PC i Nintendo Switch wraz z aktualizacją 2.02. Aktualizacja 2.02 jest również naszą datą wydania dzielonych postępów między PC i Xbox.”

 

Wydaje się, że to dość racjonalne podejście. Hi-rez prawdopodobnie nie chce frustrować graczy błędami technicznymi, lagami czy nawet utratą danych. W takim przypadku chyba lepiej poczekać niż narzekać na słabą jakość rozgrywki.


Redaktor

Ruqer

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *