
Od tygodnia można pobierać i grac w Warframe na Switchu. Dla przypomnienia, jest to produkcja f2p od studia Digital Extremes z cross-platformowa rozgrywka. Za port odpowiada Panic Button którego poznaliśmy już jako posiadacze Switcha m.in. przy przenoszeniu DOOM czy Wolfenstein II. Praca którą wykonuje Panic Button przy przerzucaniu gier z „większych platform” jest naprawdę godna podziwu, a jak sprawa ma się przy ich najnowszym dziele Warframe?
Sprawdziła to ekipa Digital Foundry:
Oto kilka kluczowych wyników z analizy – gra działa w trybie TV od 540p do 720p, podczas gdy w trybie Handheld może spaść nawet do 432p. Aby poprawić rozdzielczość gry, gracze mogą wyłączyć niektóre efekty w menu ustawień. Zauważono, że gra oferuje „wybierane filtrowanie tekstur i mniej precyzyjne efekty”, a także zwykłą sztuczkę Panic Button, która zmniejsza o połowę docelową liczbę klatek z 60 do 30 klatek na sekundę.
Co ciekawe, Warframe na Nintendo Switch działa lepiej w trybie Handheld Mode niż w TV, ponieważ niektóre efekty są wyłączane automatycznie, gdy gra działa w trybie mobilnym.
