
Hideki Kamiya to jedna z bardziej znanych osobistości w Platinum Games, reżyserował pierwszą część Bayonetty, tworzył historię do drugiej części oraz nadzorował pracę przy Astral Chain. W ostatnich latach współpraca Platinum Games oraz Nintendo zaczęła mocno kwitnąć. Jednak nawet dość dobrych relacji Hideki Kamiya potrafi w ostrych słowach wypowiedzieć się o sprzęcie Nintendo. Tym razem poszło o prymitywne menu główne w Nintendo Switch.
https://twitter.com/PG_kamiya/status/1211472648447787008?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1211472648447787008&ref_url=https%3A%2F%2Fpublish.twitter.com%2F%3Fquery%3Dhttps%253A%252F%252Ftwitter.com%252FPG_kamiya%252Fstatus%252F1211472648447787008%26widget%3DTweet
Menu główne Nintendo Switch to chłam, wszystkie te gówniane, gigantyczne ikony gier są ściśnięte w jednej linii, a reszta jest wrzucona do kosza zwanym „Wszystkie gry”… Zastanawiam się czy grali oni (ludzie, którzy stworzyli to menu) na Switchu jakiegoś fanboya Nintendo.
Ciężko polemizować z tym stwierdzeniem. Switch nie oferuje nawet stworzenia własnych folderów z grami, a gdy na konsoli mamy więcej niż 12 gier, to cała reszta jest wrzucona na sam koniec w jedno miejsce. A wy co sądzicie o menu głównym w Nintendo Switch?
