Usługa Nintendo Switch Online od ponad miesiąca jest już dostępna dla użytkowników. Dotychczas Nintendo nie opublikowało żadnych sprawozdań odnośnie sprzedaży i uzyskanych dzięki temu przychodów. Także w tym momencie trudno coś powiedzieć czy abonament na granie online dobrze przyjął się wśród użytkowników. Jedyne informacje które zostały ujawnione dotyczą wyboru okresu abonamentu.
Prezes Nintendo, Shuntaro Furukawa ujawnił, że ponad 50% subskrybentów Nintendo Switch Online zdecydowało się na roczny abonament. Ma to sens z finansowego punktu widzenia użytkownika, płacąc za cały rok wychodzi raptem niecałe 7 złotych miesięcznie. Wykupienie usługi tylko na jeden miesiąc wycenione zostało na 16 złotych, także jest to naprawdę spora oszczędność.
Te informacje są zgodne z tymi dostarczonymi przez sieć japońskich sklepów Tsutaya, które mówią, że karty przedpłacowe w usłudze online „sprzedają się wyjątkowo dobrze”, a 12-miesięczny plan jest najpopularniejszym wyborem.