
Po ogłoszeniu Super Mario 3D All-Stars fani Wielkiego N podzielili się na dwa obozy. Jeden z nich cieszył się, że na hybrydowej konsoli Nintendo będą mogli zagrać w kultowe odsłony Mario, natomiast drugi obóz krytykował decyzje japońskiego koncertu, argumentując swoją opinię, że składanka trzech pozycji jest tylko leniwym portem i skokiem na pieniądze użytkowników. Okazuje się, że port na Switcha nie jest aż tak leniwy i prawdopodobnie Nintendo myślał o przyszłości tworząc emulator Nintendo 64, GameCube’a i Wii.
W emulatorze, który został stworzony na potrzeby Nintendo Switch, zaimplementowane zostały funkcje, które wskazują, że więcej gier z poprzednich generacji może zmierzać na najnowszą konsolę Nintendo. Bounding Box zastosowany jest w grach z serii o Papierowym Mario, natomiast ZFreeze wykorzystywany jest w grach sportowych, w tym Mario Strikers oraz produkcjach EA.
Paper Mario Collection na Switchu? Mamy nadzieję, że takie ogłoszenie niedługo otrzymamy!
Interestingly, Nintendo’s GC/Wii emulator appears to implement more GC and Wii GPU features than they need.
For example:
Bounding Box – mainly used by Paper Mario games
ZFreeze – used in Mario Strikers, EA sports games, moreNOTE: I’M NOT SAYING THAT THESE GAMES ARE COMING!!! pic.twitter.com/kSP8Na3zhV
— OatmealDome (@OatmealDome) September 19, 2020
