Shuntaro Furukawa, prezes Nintendo, podczas swojej ostatniej konferencji wypowiedział się na temat prezentacji znanych jako Nintendo Direct. Fukurawa podkreślił, że Directy są niezwykle skuteczne w przekazywaniu widzom najnowszych informacji o nadchodzących grach, jednak zawsze może znaleźć się coś co je zastąpi.
„Uważamy, że Nintendo Direct to niesamowicie skuteczny i prosty sposób prezentowania informacji naszym klientom. Czasy się jednak zmieniają, podobnie jak najbardziej efektywny sposób promowania produktów, więc jest szansa, że pojawi się nowy, lepszy sposób przedstawienia tych informacji. Dlatego zawsze lubimy analizować wszystkie możliwe sposoby przekazywania tych informacji klientom”.
Nintendo jako pierwsze zrezygnowało z publicznych pokazów na rzecz, których i zwięzłych prezentacji wideo. Teraz firma zaczęła szukać nowych sposobów prezentacji gier, akurat wtedy, kiedy Sony oraz Microsoft zaczęli robić śmiałe kroki w stronę tego typu prezentacji.
Boicie się wymyślnych zmian ze strony Nintendo czy jednak chcecie jakiegoś powiewu świeżości?
Źródło: Nintendoeverything