Otrzymaliśmy kilka ciekawych wiadomości związanych z Nintendo wraz z opublikowaniem przez Ninny raportu CSR (Corporate Social Responsibility), którego celem jest podkreślenie polityki firmy w zakresie wielu obszarów.
Nintendo jak zawsze dosyć ogólnikowo wspomina o przyszłości Nintendo Switch oraz kolejnych projektach związanych z branżą gamingową. Jeśli liczyłeś na to, że firma odniesie się do plotek związanych z „Nintendo Switch Pro” to możesz odpuścić czytanie kolejnego akapitu.
Naszym celem jest oferowanie nowych niespodzianek i wyjątkowych doświadczeń w rozwoju naszej rozrywki. Dzięki Nintendo Switch i zintegrowanemu podejściu do sprzętu i oprogramowania staramy się oferować oryginalne produkty i usługi, z których każdy może korzystać.
Czas i energia, jaką nasi konsumenci włożyli w gry, ożywiły Mario i postacie, które reprezentuje, co naszym zdaniem pozwoliły im poznać wiele pokoleń. Konsumenci kultywują Nintendo jako markę i jest to nasz cenny atut.
Wiele naszych produktów opracowujemy z nadzieją, że spodobają się one całej rodzinie lub w czasie zabawy z przyjaciółmi. Aby pomóc rodzinom w spokojnej zabawie, zapewniamy rodzicom możliwość kontrolowania gry swoich dzieci za pomocą funkcji Parental Controls Nintendo Switch. Dzięki takim wysiłkom staramy się nadal przyciągać uśmiech na twarzy naszych konsumentów w każdy możliwy sposób, w tym z perspektywy usług.
W opublikowanym dzisiaj raporcie prezes Nintendo, Shuntaro Furukawa wyjaśnia także, jakie jest obecne zaangażowanie firmy wobec konsumentów.
Od wielu lat pracujemy nad budowaniem i utrzymywaniem silnych relacji z naszymi konsumentami. Naszym najważniejszym atutem jest zaufanie, jakim obdarzają nas konsumenci. Jako firma, która poprzez rozrywkę wywołuje uśmiechy wśród ludzi, Nintendo nadal będzie oferować wszystkim oryginalne produkty i usługi. Mamy nadzieję, że wyjątkowe wrażenia rozrywkowe Nintendo pomogą wzmocnić komunikację między pokoleniami i granicami, pogłębiając społeczność i więzi między ludźmi.
Nasz cel, jakim jest „wywoływanie uśmiechów na twarzach wszystkich wokół nas”, obejmuje trzy priorytetowe obszary: „Wywoływanie uśmiechów na twarzach naszych konsumentów”, „Wywoływanie uśmiechów na twarzach naszego łańcucha dostaw” oraz „Wywoływanie uśmiechów na twarzach naszych konsumentów”. Aby wspierać te priorytety, uczestniczymy w różnych działaniach, w tym inicjatywach unikalnych dla naszych spółek zależnych na Zachodzie i skoordynowanych działaniach na całym świecie.
Biorąc pod uwagę cały raport CRS 2021 (dostępny TUTAJ) dochodzimy do wniosku, że Nintendo jest ekspertem w „wywoływaniu uśmiechów” na twarzy całego świata.