NewsRecenzja
NewsArtykuł

Twórcy Bloodstained dotrzymują słowa. Nowa łatka poprawia wydajność i grafikę gry

Wokół Bloodstained na Nintendo Switch krążyły dość nieprzychylne opinie. Okazało…

31 października 2019

Wokół Bloodstained na Nintendo Switch krążyły dość nieprzychylne opinie. Okazało się, że całkiem słusznie, wersja na konsolę Nintendo wyglądała dużo gorzej niż na pozostałe sprzęty. Dodatkowo gra zmagała się z niską ilością klatek na sekundę, długimi czasami ładowania czy też input lagiem. Jeszcze w czerwcu twórcy gry obiecali polepszyć wydajność na Switchu. Dzisiaj możemy oglądać owoce ich pracy. Już teraz możecie ściągnąć łatkę o numerze 1.03.

 

Patch poprawia lwią część problemów. Najważniejszą zmianą jest eliminacja input laga, od teraz sterowanie będzie zdecydowanie bardziej responsywne. Dzięki temu kontrolowanie bohaterki oraz walka z przeciwnikami będzie nieporównywalnie łatwiejsza.

 

Bloodstained na Switchu jest teraz dużo bardziej stabilne. Deweloper zajął się lokacjami oraz sytuacjami, które powodowały crashe oraz błędy w rozgrywce. Czasy ładowania również zostały skrócone, w niektórych przypadkach zanotowano poprawę aż o 70%! Niektóre lokacje wciąż wymagają dodatkowej pracy, jednak twórcy już teraz zapewniają kolejne łatki.

 

Ostatnią poprawę będziemy mogli zauważyć w jakości grafiki. Tła w Bloodstained na Switchu są teraz nieco bardziej szczegółowe. Twórcy nie chcą być gołosłowni, więc od razu zaprezentowali zrzuty z ekranu pokazujące zmiany. Direct-Feed Games przygotowało nawet wideo zestawiające wersję przed i po łatce. Bardzo ciężko znaleźć jakiekolwiek różnice, jednak pamiętajmy, że celem tego patcha była eliminacja input laga oraz skrócenie czasów ładowania.

 

 

 

 

 


Redaktor

Ruqer

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *