
Wszystkie usługi online dla Nintendo Switch zmagają się aktualnie z awarią, co zostało potwierdzone przez Nintendo.
Unfortunately, we're having some issues with our network services. We're looking to rectify the situation as soon as possible. Thank you for your patience. https://t.co/O9u3MXDZG6
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) March 17, 2020
Podobną informacje otrzymujemy po wejściu na stronę gdzie można sprawdzić aktualny status sieci Nintendo.
Nie można połączyć się z usługą sieciową. Spróbuj ponownie później. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności.
Serwery sieciowe Nintendo są obecnie dostępne na całym świecie. Tak więc nie możliwym jest aktualnie ogrywanie gier w trybie online. Identycznie odbijamy się w przypadku chęci zakupu jakiejkolwiek produkcji w sklepie internetowym Nintendo Switch eShop – jest on wyłączony z usługi.
Chociaż Nintendo nie określiło przyczyny awarii, najprawdopodobniej powodem przestoju w usługach internetowych jest gwałtowny wzrost ruchu z powodu środków izolacji na całym świecie w odpowiedzi na rozprzestrzenianie się panującego wirusa COVID-19.
Usługa Nintendo Switch Online aktualnie obejmuje ponad 15 milionów aktywnych subskrypcji.
